Skupno število ogledov strani

nedelja, 27. marec 2011

V METULJČKASTI PREOBLEKI

Celo vojsko škatel od cappuccina (a toliko ga spijemo), sem preoblekla. Z izdelkom nisem zadovoljna, ker se ovojni (tanek) papir guba. Ima katera kakšen dober nasvet o lepilu in papirju, da bi se to ne dogajalo? Hvala.

10 komentarjev:

  1. Naslednjo sredo prinesite s seboj primeren servietek in samolepilno folijo (tisto za zavijanje zvezkov) ter škatlo, pa vam pokažem en trik :).

    OdgovoriIzbriši
  2. papir pa nalepite z obojestranskim lepilnim trakom, ker tanek papir bo skoraj vsako lepilo nagubalo

    OdgovoriIzbriši
  3. Tanek papir se guba, ker se napije in neenakomerno raztegne. Če ga lepo nateguješ, je možno, da bodo gube, ko bo lepilo čisto suho, praktično izginile. Sicer pa, kot pravi McC - dvostranski lepilni.
    Tisto s samolepilno folijo me je pa v hipu zaintrigiralo, ker se mi zdi, da bi z njo dosegel določeno stopnjo pomivalnosti ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Škatle od cappuccina so res super za izdelavo takih lončkov, ki izpadejo prav luštno. Na sliki pa tvoji lončki ne izgledajo tako slabo, bo šlo pa v drugo veliko bolje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nasveta žal nimam, ampak meni so že sedaj škatlice prav lepe.

    OdgovoriIzbriši
  6. tudi meni so všeč... jih že nekaj časa zlagam v omaro, pa še niso prišle na vrsto. a ob takihle prepričljivih barvah človeka kar prsti zasrbijo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res dobro izgledajo, ko so enkrat "oblečene", vendar pa tudi na tako kratkem obodu ovoj hitro "striže" in ga je nekje premalo, drugje pa preveč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe pomladne škatlice. Probaj z lepilom namazati škatlico, ne papir in ga potem lepo enakomerno zgladi okrog. Jaz sem tako naredila, uporabila pa sem uhu v sticku.

    OdgovoriIzbriši
  9. hm, sprašujem se kje se je tale blogec skrival, da ga nisem že prej opazila? čudovite stvari so na njemu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo, krasno! Prinesem še kapučino v škatlah..... Pa naslednjič mi pokažeš izdelavo v živo!

    OdgovoriIzbriši